Kävinpä tässä taannoin aivan hermoromahduksen partaalla. Ajattelin rentoutua sohvalla katselemalla tyttöhömppä leffaa nimeltä: 27 Dresses-hääkuumetta. Tässä vaiheessa jo pieni varoitus, ettei tuota toinna katsoa jos on yhtään, niin muotitietoinen kuin minä. Laitoin leffan pyörimään ja käperryin tyytyväisenä sohvan uumeniin. Kunnes ruudulle rämpsähti ite paholainen! Tässä vaiheessa vedin kevyt colani väärään kurkkuun ja aloin kakistella yököttelevällä refleksillä, jonka seurauksena tipuin perseelleni lattialle. Hetken haparoitua tyynyä käsiini, jotta voisin haudata turpani sinne sain jo ikävän tuntuisia rytmihäiriöitä. Nuo saatanan muurahaisen kokoiset kukat oli vallanneet mun töllön ja mun olohuoneen! Minun pyhän tilani! Katherine Heigl sipsutteli naama norsun vitulla minun töllössäni tuo saatanan keksimä kukka tunika päällä! Eli tämä kukkavillitys on siis pakko olla jenkkien uusi kidutuskeino! Ja paholainen on ollut sponssaamassa!

Herra Bush!

Tiedän, että olet murhanhimoinen ja haluat tappaa kaikki, joilla on pienemmät tykit kuin teillä. Mutta mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt? Miksi sinun oli luotava nuo muurahaisen kokoiset kukat riesakseni ja kuka antoi sinulle luvan vyöryä MINUN uuteen 42 tuuman taulutelevisiooni, joka on aivan liian kallis hajotettavaksi?!? Myönnettäköön, että olen naureskellut lukihäröllesi, mutta ei se haittaa Herra Bush, minullakin on se! Ja eikö tuo ole jo liian epäinhimillistä kidutusta diivojen herkille silmille? Pyydänkin sinua vetäytymään olohuoneestani tai saat tuta diivan koston! Meinaan, et sulla arvon kusipää ei oo pienintä hajuakaan mihin tää BITCH pystyy! Nimeni ei ole turhasta repästy.

T. B-I-T-C-H = Bitch (saitko selvää?)