Pikkujoulu asu on löytynyt! Tämä ihanuus, hyppäsi aivan odottamatta syliinii eräässä tusinakaupassa, jonka tähän asti olen kelpuuttanut vain sukkien ja hilpetööri korujen ostoon. Puhun nyt siis Seppälästä.

Taas kerran huomasin, että jotain etsimääsi asua kannattaa hetki katsastella rauhassa. Ja tottakai meistä jokainen ryntää noiden ale rekkien luokse ensin ja sieltähän tämäkin ihanuus sitten löytyi! Edukas hinta sai kyllä hetkeksi pääni pyörimään kuin haminan kaupungin, kun koitin etsiä asusta jotain vikaa, mutten sitä kuitenkaan löytänyt. Päinvastoin, sydämeni alkoi lepattaa sitä pukiessani, mahanpohjassa alkoi kipristää..kun, katsoin peiliin huomasin jo 10 eri kampausta, jotka asuuni sopisivat..Olin rakastunut! Asuni kruunasi vielä kaulakoru, jonka siihen löysin..senkin edullisesti!

En ala tässä kuvailemaan pukuni yksityiskohtia, koska te rakkaat lukijani jos eksytte samoille kekkereille saatatte jopa minut tunnistaa. Ja sitähän minä en halua todistettavan, että roikun pomoni kaulassa yrittäen toisella kädellä havitella hänen sepalustaansa. Siis JOS näin sattuisi tapahtumaan..(pomoni vaimo muistuttaa lähinnä sitruunan niellyttä kurppaa, joten pikku käsihoito pomoani varmasti piristäisi) No enhän minä tosissani ole, mutta kunhan irvailin. Ihan vain vittuilleksani.

Joten näilä näkymin kaikki onkin valmiina juhlia varten kenkiä myöten. Hiuksiini joudun ehkä jonkin härvelin ostamaan..tai sitten en.

Olen puhunut.